Stanwick event 2018 - Future-Proof Organisation

Event

De maak- en dienstensector staan voor grote uitdagingen op korte termijn in een wereld die snel verandert. Bent u in staat om hier als organisatie mee om te gaan, zodat u de trein niet mist? Investeren in digitalisering & automatisering, het nauwgezet bijhouden van klanteninformatie en dat alles dan gebruiken om producten en diensten op maat van elke klant te leveren. Is dat voldoende om je bedrijf future-proof te maken?

 

Volgens Stanwick is er meer nodig dan digitalisering en automatisering alleen om de toekomst veilig te stellen. Ondernemingen moeten werk maken van een geïntegreerde aanpak, met o.a. het versterken van de interne bedrijfsprocessen, beter samenwerken met leveranciers en klanten in een netwerk en tegelijk zorg dragen voor de eigen medewerkers in innovatieve organisatievormen.

 

 

Op 22 november nodigt Stanwick u uit op ons jaarlijks event dat in het teken staat van het ‘future-proof’ maken van een onderneming bij Total Ertvelde.

 

 

We gaan tijdens het event in op de uitdagingen en oplossingen die digitalisering & automatisering met zich meebrengen, maar kijken met evenveel belangstelling naar wat duurzaamheid voor jouw bedrijf kan betekenen. Natuurlijk mag je van Stanwick verwachten dat we extra stilstaan bij de impact op de operationele processen en de toekomstige uitdagingen in leiderschap. Maar de focus ligt daarnaast ook op hoe je deze uitdagingen kan uitbouwen tot pijlers van een toekomstgericht bedrijf. Aan de hand van een aantal praktijkgetuigenissen en reële cases leren we samen hoe we de toekomst voorbereiden:

 

  •  Future-proof organisatie roadmap

o Waar willen we staan als organisatie van de toekomst? Hoe vertalen we deze strategie naar een logisch stappenplan richting een future-proof organisatie?

 

  • Operational excellence als strategie om je voor te bereiden voor de toekomst 

o Spreker: Peter De Jonghe, plant manager Total Ertvelde 

o Praktijkgetuigenis van het doorvertalen van een Total strategie naar een plant specifieke strategie met operational excellence als kern driver.

 

  • Bedrijfsbezoek Total Ertvelde

o Aan de lijve ondervinden hoe een bedrijf zich voorbereid op de toekomst doorheen het productie- en assemblageproces.       

 

  • Implementeren van duurzaamheid bij Total Ertvelde 

o Sprekers: Tom Van der Straeten & Hans Verboven

                                           

Herdenken van het duurzaamheidsbeleid & omzetten in de praktijk, van bijenhotels tot reduceren van emissie. Of hoe concreet opereren aan een lagere sociaaleconomische kost & tegelijk meer waarde creëren. Excellence future-proof bedrijven trekken aan de kar van duurzaamheid.

 

  • Leiderschap binnenin een Future-proof organisatie

o Spreker: Nick Vanhalst

                       

 

  • Meet je niveau van operational excellence

​o Sprekers: Jelle Goyvaerts & Jeroen Van den Hove

                       

o Waar staan we op het gebied van processtabiliteit, leverbetrouwbaarheid, kwaliteit & kostenstructuur? Wat zijn de speerpunten richting het evolueren naar een future-proof organisatie & hebben we dit als organisatie in real-time inzichtelijk wat de impact zal zijn?

 

Download hier alvast onze Future-proof Organisation folder.

Praktische details

  • Datum:  Donderdag 22/11/2018
  • Adres:  Bombardementstraat 15, 9940 Ertvelde
  • Duurtijd: 9u – 17:30u (inclusief netwerkreceptie)

 

 

Mis deze opportuniteit niet & schrijf je nu alvast kosteloos in!

1

Workshops

Gelieve een volgorde aan te geven (van 1 (absolute voorkeur) naar 4 (kleinste voorkeur)) welke workshop van welk bedrijf u wenst bij te wonen.

Ik ga akkoord dat mijn gegevens gebruikt worden zoals beschreven in de privacy policy

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Supply Chain Management

Vandaag is het geheim van een succesvolle supply chain niet alleen gebaseerd op efficiëntie. Het volstaat ook niet om alleen maar te focussen op de interne processen, zonder buiten de traditionele muren van de organisatie te durven kijken. Lean Supply Chain Management heeft als doel alle verliezen te elimineren, en dit in de totale waardeketen. Van leverancier tot eindklant. Op die manier kan je als bedrijf heel snel een antwoord bieden op de huidige sterk gefragmenteerde & complexe klantenvraag. Denken we maar aan de huidige trends rond customization & digitalisatie.

Nederlands

Contacteer Lieve

Klik hier

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!

* indicates required

Follow us on