In onze workshops en opleidingen werken we continu aan een verhoogde motivatie en betrokkenheid tussen de Stanwick trainers/facilitatoren enerzijds en de deelnemers anderzijds. Sinds kort maken we daarbij gebruik van HowSpace®, een digitaal facilitatieplatform aangedreven door kunstmatige intelligentie. Hiermee kunnen gebruikers samenwerken aan organisatie- en leerprogramma's. Opnieuw een significante, digitale mijlpaal in Stanwick.
HowSpace® doet dienst als digitaal samenwerkingsplatform dat onze trainingen en workshops ondersteunt. Via HowSpace® communiceren we actiever zowel vóór, tijdens als na de sessies: het laat ons toe om op een makkelijke, laagdrempelige en éénvoudige manier connectie te maken tussen de deelnemers en de Stanwick facilitatoren en lesgevers.
We gebruiken HowSpace® om vóór de start van de training of workshops deelnemers kennis te laten maken met de doelen en inhoud van onze sessies. Daarnaast geeft het ons ook de mogelijkheid te polsen naar verwachtingen en kennisniveau en op die manier de nodige bijsturingen te doen in ons lesmateriaal en kunnen deelnemers reeds virtueel kennismaken met mekaar en met de lesgevers.
Tijdens onze samenwerking, tussen classroom sessies in, maken we optimaal gebruik van alle functionaliteiten die HowSpace® te bieden heeft om conversaties verder te zetten, ideeën uit te wisselen, van elkaar te leren, opdrachten te delen, webinars en videos te tonen, feedback te noteren, enquêtes en ‘polls’ te lanceren, zelfs tests en examens op te zetten en af te nemen.
Ook na het afsluiten van het leertraject blijft de workspace beschikbaar. Op die manier ontstaat de mogelijkheid voor deelnemers langer te reflecteren en nieuwe inhoud te verwerken en alsnog opnieuw met Stanwick en onderling met andere deelnemers te connecteren.
Wil je meer weten over hoe Stanwick dit digitaal leerplatform inzet, contacteer ons vrijblijvend. Net als wij zijn ook onze klanten en deelnemers zeer enthousiast o.a. door de gemakkelijke toegankelijkheid, gebruiksvriendelijkheid en de hoge vorm van interactie. Een volgende stap in het "nieuwe leren".